vrijdag, januari 13, 2012

Gezien bij Jolanda van Fabulouscreations.blogspot.com

Dit leuke kleine doosje, waar precies een groot waxinelichtje in past vond ik op de blog van Jolanda: fabulouscreations.blogspot.com

De tekening van het binnenste en buitenste doosje stonden zo uitnodigend bij de mooie foto's van Jolanda, dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Hieronder het resultaat. De doosjes heb ik gemaakt met m'n quilt-gereedschap: snijmat, oud rolmes en vouwbeentje van Clover.
Als lijm gebruikte ik zo'n rolletje smal dubbelzijdig plakband. Het scrapbookpapier en de figuurtjes zijn van Tilda. Binnen- en buitenpapier zijn verschillend, omdat ik restjes gebruikte. Dat moet de volgende keer natuurlijk anders ;)


L1110377


L1110379


L1110380


L1110381


L1110382



Op de tekeningen staan ook de afmetingen voor een iets groter doosje, waar 4 kleine waxinelichtjes in passen. Ga ik natuurlijk ook nog maken :)
Bedankt Jolanda!

Groetjes en tot gauw!


Geen opmerkingen: