vrijdag, september 12, 2014

Zomers kaartje

De laatste kaart voor het zomerseizoen. Nu is het wachten op de nieuwe clubkit van Magnolia voor de herfst en kerststempels.



Deep Ocean Challenge blog: Your favorite 2014 card


Ook deze kaart heb ik gemaakt op de camping. Het weer is mooi en zonnig, dus nog een zomers kaartje. Er komen nog wat meer foto's bij…… Op de eerste hieronder zie je het effect van de embossingpoeder (UTEE) 


De vlinder en de bloemetjes had ik eerst uitgelegd op het kaft van 1 van m'n favoriete boeken Jody en het hertenjong (The Yearling)











Wat ik voor de kaart gebruikte:
Allereerst een nieuwe papiersoort om op te stempelen van Molotow, en het heet: ONE4ALL Professinal Artpad. Ik kocht het voor de Copics, maar dat ging bij mij niet zo lekker, dus ging ik aan de slag met de refill inkt van Ranger en dat heb ik op bovenstaande kaart gebruikt (met een waterpenseeltje). Was eigenlijk een proefje maar toch maar eeen kaart ervan gemaakt.
Rondje uitgestanst en toen bewerkt met Utee embossingpoeder, 2 x gedaan en nu zitten er krakkeltjes in de bovenlaag. Daarna om het randje nog wat gouden frantage gedaan.
De 3 stempels en het designpapier zijn van Magnolia. Officiele naam zoek ik nog op ……
De Vlinder is een Doohickey van Magnolia en bewerkt met frantage.
Kleine bloemetjes stansje van Joy
Blaadjes stansje van Marianne Design
Rolroosje stansje van Dinamics
Basis van de kaart is een GOKreate stans

Challenge waaraan ik wil meedoen: Simply Magnolia CAS of fully loaded

Nog een paar weekjes dan zit ons seizoen erop en wordt het weer 6 maanden Rotterdam.
Nu opschieten geblazen, we gaan naar de Drents Delight Herfstfair op Landgoed Overcinge in Havelte.

Tot later ……..

7 opmerkingen:

Marleen zei

Prachtige kaart Riet en weer schitterende kleuren!!
Groetjes, Marleen

Anoniem zei

Een plaatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Schitterend Riet....een lust voor het oog!
Liefs Ellen

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Gorgeous card
hugs Tamara

Janie Printz zei


just beautiful. LOVE your wonderful papers & those sweet images so perfectly colored. Your flowers are amazing too ...
hugs, Janie

Louise zei

Gorgeous card, such fabulous details. Thanks for joining us at Simply Magnolia for our challenge
hugs Louise

Lizzidroege zei

gorgeous card...love all the embellies with amazing detail...lizzi simply magnolia