zaterdag, januari 14, 2012

Doosje voor 4 waxinelichtjes

Het tweede doosje, en dit keer voor vier kleine waxinelichtjes is in de maak. Tijdens de handwerkbeurs afgelopen najaar in Ahoy kocht ik samen met een vriendin drie setjes papier uit de serie Eline's winter huis. Thuisgekomen setjes gesplitst en zo hadden we elk wat meer verschillende dessins. Het papier met de momenteel o zo populaire uiltjes is zo ontzettend vrolijk.


Maar.............toen ik op de witte achterkant de afmetingen voor het doosje (Jolanda: fabulouscreations.blogspot.com) ging aftekenen bleek het papier te klein te zijn. Na wat gepuzzel lukte het toch het doosje eruit te krijgen. Op de laatste foto zie je dat het papier (waar de klep overheen valt) te kort is om er een ronde cirkel uit te knippen/snijden. Nou zo erg is dat nou ook weer niet toch ! Het binnendoosje moet ik nog maken. Maar toch ook weer van ander papier, ik denk maar een effen kleurtje of anders gewoon wit!









Weer nachtwerk, ik moet terug naar een normaal ritme. O ja, vanochtend (vrijdag) naar het ziekenhuis geweest voor de eerste controle na de operatie en hiep hiep hoera, alles goed en ik hoef niet meer terug te komen en kan weer alles eten. Nog wel wat rustig aan en niet zwaar tillen.
Moet manlief de naaimachine maar even van stal halen en weer op z'n plek zetten!

Groetjes en tot gauw!


Geen opmerkingen: