dinsdag, maart 06, 2012

Papieren knutsels voor cadeautjes

In het weekend was het weer knippen en plakken en de link naar het groene lantarentje had ik al eens opgeslagen. Was best wel moeilijk, vooral het dakje, tevens deksel dat eraf kan, zodat je er wat in kunt stoppen. Hier is de link naar de werkbeschrijving. Er staan ook heel veel foto's bij, zodat het goed te volgen is.

Het blauwe dakje hoorde eigenlijk bij het groene gebeuren, maar dat vond ik te klein, dus heb ik een nieuw groter dak gemaakt. Ook een touwtje eraan gemaakt met een paar kralen. Nu kan de lantaarn ook hangen. Bij het blauwe dakje heb ik toen zelf maar een roze huisje gemaakt.


Voor cadeautjes kan je zelf de leukste labels maken van b.v. scrapbookpapier.
Hier heb ik Garden Party gebruikt van Tilda. Dat heb ik trouwens ook gebruikt voor de lantaarn en en huisje.





Voor de grap even een vogeltje op het dak gezet :)

Groetjes en tot gauw!


3 opmerkingen:

Norma zei

WOW, Dutchie, what terrific lantern boxes you've made. I love the colour combinations for each of the lantern. Gorgeous papers you've used--I love the one for the blue roof. You did a fabulous job on them. Love them. Your tags are gorgeous. Cute little birdie.
Hugs,
Norma

Riet Kamstra zei

Thank you so much, Norma. I'll be back in your craft room because I love your designs!

Kiki zei

wat eeh schattige lantaarntjes! super gedaan!