maandag, maart 26, 2012

Magnolia stamps and copic markers, sketchmarkers


First time coloring Magnolia stamps with copics

Mijn eerste magnolia stempels ingekleurd met copic markers en sketchmarkers.
Veel kleuren markers heb ik nog niet omdat ik eerst heel goed wil uitzoeken welke kleuren ik wil gaan gebruiken. Veel moet ik nog leren wat het is bijlange na niet zoals ik het graag zou willen hebben. Goed kijken hoe andere gebruikers dit doen en filmpjes op YouTube hebben me gelukkig wel een beetje op weg geholpen.

Gestempeld heb ik met Stazon jet black, maar inmiddels ben ik erachter dat deze inktsoort gaat uitlopen als je er met stiften met alcohol (zoals de copics) overheen gaat. Memento stempelkussen schijnt beter te zijn voor dit klusje en gaat niet uitlopen (heb ik ergens gelezen).

De magnolia met tulpen, ponny en paardenstaart heeft geen benen en schoenen meer, hier was de inkt behoorlijk uitgelopen dus heb ik haar achter het papier gestopt ;)

Vergelijking Big shot of Cuttlebug: Ben ook nog steeds aan het twijfelen over een stansmachine. Imiddels ben ik wel zo ver dat er twee zijn overgebleven waartussen ik ga kiezen. Een Big Shot of een Cuttlebug. De mooiste en helaas ook de duurste stanzen vind ik de nestabilities van Spellbinder.

De big shot kan alles doorheen maar de cuttlebug heeft weer als voordeel dat ik hem gemakkelijk kan heen en weer slepen als we naar de camping gaan.

Later meer.......
.

1 opmerking:

Elizabeth zei

Awesome coloring!!! Hugs, Elizabeth