zondag, maart 04, 2012

De Paashaas komt eraan


De Paashaas komt eraan, maar eerst moeten de eieren nog geverfd worden :)

Op de blog van Esther zag ik 3 schattige kleine konijntjes en had meteen zin ook zoiets te maken, alvast voor Pasen. Geen konijntjes, maar een haasje is het geworden. Het patroon zat in m'n bestanden van heeeel lang geleden. Bij zoekactie 'pasen' in m'n computer kwam het tevoorschijn. Het hele boekje Paske met Tilda zat in een map met knutselspullen. Ben ik een keer tegen gekomen toen ik zelfs nog niet wist wie Tone Finnanger is en waar ik het vandaan heb gehaald zou ik niet meer weten. Inmiddels staat er een heel rijtje boeken van haar in de boekenkast!


Welke kwast zal ik nu eens nemen......


Aan de slag dan maar!

Groetjes en tot gauw!

3 opmerkingen:

Esther zei

Hij is Prachtig zeg, nu maar veel eieren bij hem leggen dan kan hij ze mooi voor jou kleuren, ;-D fijne week groetjes Esther. P.s Leuk dat je mij in je berichtje noemt.

Esther zei

Het patroontje komt trouwens niet uit een boek van haar, het was ooit een losse kit die verkocht werd, hij lijkt er wel erg veel op. groetjes

Riet Kamstra zei

Zal de map nog eens opzoeken Esther en wat afbeeldingen eruit hier op de blog zetten.