woensdag, november 28, 2012

Winner at Marianne Design Divas and DML

Alweer gewonnen en deze keer bij Marianne Design Divas en nog wel met dezelfde kaart waarmee ik won bij Midweek Magnolias, de Polka dot Christmas Card (Shaped). Bij de Divas duurt de challenge alleen wat langer, vandaar dat er wat tijdsverschil zit tussen het bekend maken van de winnaar.

En nu dus maar weer wachten tot er een envelop in de bus valt met de prijs. Dit keer van Bunny Zoe, die de prijs beschikbaar heeft gesteld bij Marianne Design Divas. Wat ben ik toch een geluksvogel!!!

Update uurtje later:

Nog een aanvulling erbij: was net op de challengeblog van Dutch Magnolia Lovers en zag dat ik ook daar had gewonnen met de Witte Winterkaart. Hier is Creashop Duymelot de sponsor.



En wat mogen we blij zijn met al deze sponsors, die steeds weer prijzen beschikbaar stellen voor de challenges. Chapeau!

groetjes 
Riet



p.s. heb inmiddels alweer een nieuwe blogheader gemaakt. Dit keer met twee Tilda's voor de winter die er nu aan begint te komen. En over winnen gesproken, de Winter Tilda (links) waar ik al iets leuks mee maakte, won ik een paar maanden geleden bij Tildas Town.


Nog even dan komt er een nieuwe Kerstkaart aan!

gr. Riet



Geen opmerkingen: