dinsdag, oktober 30, 2012

Begin van Schudkaart - Shakercard Magnolia Tilda with cute lamb

Hieronder wat foto's met een rondje waarvan nog een schudkaart moet worden gemaakt. Of misschien iets anders….
Als schudmateriaal heb ik er piepkleine kraaltjes ingestopt, die een beetje op ijskristalletjes lijken. Misschien heb ik er iets teveel ingedaan, maar ze kunnen er nu niet meer uit, of ik moet het hele ding slopen.

Magnolia stempel Tilda with cute lamb heb ik inkleurd met distressmarkers en navulflesjes van Ranger. De cirkel met gaatjes is een Spellbinder snijmal.












Kiekeboe




Later vind je misschien een kaart of i.d. hiermee op m'n blog.

groetjes





2 opmerkingen:

Jolanda zei

Riet, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je reacties, ik heb hem met plezier gelezen. Op je vraag wat ik gebruikt heb i.p.v. mica moet ik zeggen, iets heel makkelijks, namelijk een blaadje gelatine, hihi. maar daar zitten van die prachtige ruitvormpjes in.
Heel veel succes met het afmaken van je schudkaarjte hoor!

Riet Kamstra zei

Ontzettend bedankt Jolanda, dat had ik nooit kunnen dromen, dat het een blaadje gelatine zou zijn :)