dinsdag, oktober 30, 2012

Snoesjes Kerst van Schets

Deze keer geen Magnolia stempel maar een Snoesje stempel.


 Misschien voor de broodnodige variatie ????? Durf het niet te zeggen, maar naast de Magnolia stempels vind ik de snoesjes ook erg leuk (en de egeltjes van Penny Black). En afgelopen zomer had ik er een paar gekocht en op de camping mee zitten knutselen. Jurkje en mutsje zijn gemaakt van hetzelfde papier uit een kerstserie van Basic Grey, waar ook de hele kaart van is gemaakt.

Tijdens afgelopen weekend zag ik bij Christmaschallenges blogspot een leuke schets en ik dacht meteen aan deze snoesjes en heb er ook meteen een kaart van gemaakt. Wat is het toch een stuk gemakkelijker om een schets te gebruiken.

100% Kerstmis staat er op de kaart en dat is 't ook geworden met al het rood en groen :)
Boodschappenlijstje voor deze kaart staat onderaan.

Nog een Challenge: ABC ChristmasChallengeBlog





Gebruikte materialen:
Bazzill wit voor de basis
Basic Grey design papier Nordic Holiday
Stempel Snoesje Marianne Design
Poinsettia snijmal Marianne Design
Stempel 100% Kerst Marianne Design
Kleine ronde kerststempeltjes zijn van Crafty Individuals.co.uk 
Plakparels en Hartje (Charm) uit eigen voorraadje
Walnut Stain van Ranger voor het inkten van de randen
Stardust Stickles van Ranger op jurkje muts en stropdas
De vlaggetjes met papier van MME

Bedankt voor je bezoekje en ik hoop dat je het een leuke kaart vindt.

groetjes,



3 opmerkingen:

Jolanda zei

Riet wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de sketch van CCWS, schitterend en ik vind het gebruik van papier voor de jurk enzo heel erg leuk. Super toegepast. Bedankt voor je deelname bij CCCWS, misschien tot een volgende keer

Riet Kamstra zei

Bedankt Jolanda. Er komt zeker nog wel een volgende keer!

Zw@@n zei

Hoi Riet, wat een leuke kaart. Mooi papier, mooie kleuren.
Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge deze keer en ik hoop dat je volgende keer weer meedoet.
Liefs, Wilma