zondag, december 15, 2013

Twelve Days of Christmas met Gijs in de hoofdrol

Twelve Days of Christmas met in de hoofdrol Gijs, de gans van Liek.
Voor haar heb ik dan ook dit 20 x 20 tafereeltje gemaakt met het prachtige papier van
  Graphic 45
Twelve Days of Christmas
prachtige dessins waarvan ik er hier een aantal heb gebruikt.
Stempel is van La La Land - Christmas Lantern Marci. Deze komt uit Haarlem en kreeg ik van Ingrid, dus die moet toch ook eens worden gebruikt. Gekleurd heb ik met Copics, eigenlijk hetzelfde als op de verpakking van de stempel, maar deze kleuren vond ik nu eenmaal het mooist passen bij het Graphic papier.





En dit is Gijs, de gans van Liek die je hieronder ziet. Het is echt een prachtig beest en de gans op het Graphic papier lijkt wel een beetje op hem.

































 De bloemen heb ik op de rode roosjes na (die zijn van scrapparadise.nl ) zelf gemaakt.

  • grote bloem met Tattered Flowers stans van Sizzix, 
  • de gerolde roosjes Marianna Design en 
  • de andere roosjes met Die-namcis stansje.
Dan heb ik ook nog de Magnolia Doohickey stansmal Sprawling Ferns gebruikt,
en een takje en wat rode besjes uit het tuincentrum.
De ondergrond is een 20 x 20 soort canvasje van de Action.

Geen Magnolia dus deze keer. Gorjuss stempel 1, lalaland stempels 2, Magnolia stempels moet ik eerst tellen maar het zijn er een heleboel, dus die komen de volgende keer weer aan de beurt.

Challenges:
DreamValley Challenge 72 Christmas
Loves Rubberstamps Challenges: challenge 82 Anything goes Christmas

Lieve groetjes en tot gauw!

 

8 opmerkingen:

Christina C. zei

Hello Riet! This is a phenomenal creation...love, love, love it!!!!! Love that gorgeous DP , the cute image and all those stunning details!

Anita Meijer zei

Wauw Riet wat heb je dit supermooi gemaakt, zo prachtig allemaal, een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Ellen zei

Wat een fantastische creatie heb je gemaakt Riet...helemaal top!
Liefs Ellen

Anoniem zei

I love this Graphic 45 paper, the colours and designs are just gorgeous, nicely done Riet
Hugs Julie P

jolanda zei

prachtige creatie

Athina zei

Oh MY! This is absolutely gorgeous! You have put so much work in to the coloring, design and embellishments! I am in awe! Thanks for playing with us at Loves Rubberstamps!

PaperDaisies zei

Stunning, stunning, stunning. I love it. Thank you for joining us over at Loves Rubberstamps. Hugs Nina

JenniferD zei

Wow Wow Wow that mixed media looks Awsome! Thanks for joining us at Deep Ocean.