zondag, december 08, 2013

Doo Bee Pops Kerstversiering

Op het challengeblog van Miekelotte zag ik een leuke challenge: maak een Kerst ornament. Toeval bestaat niet, maar verleden jaar deed ik ook mee aan deze leuke challenge dus ik dacht, kom op doe weer mee. En waar was ik gisteren druk mee bezig? Met de kerstboom en met de versiering. We hadden voor dit jaar een kleinere kerstboom gekocht en wat nieuwe kerstballen en kaarsen in de kleur turkoois en in de kast lag ook nog een Doo Bee Pop vel van Magnolia in dezelfde kleur. Daar ging ik dus mee aan de slag en hieronder zie je het resultaat. Waar op de kerstboom een cirkeltje omheen staat, daar hangen de Doo Bee Pops magnoliaatjes. Heb ze er ook nog even apart bij gezet om ze beter te laten zien.


Ik hoop dat je het leuk vind en een reactie hoe je het vindt zou ik ook heel leuk vinden. Dat is 3 keer vind.  Misschien ga ik nog een derde Doo Bee Pop bal maken want alle goede dingen bestaan uit drie zeggen ze wel eens.

Aan de volgende challenge wil ik meedoen:

Heel fijn weekend en veel plezier met de voorbereidingen voor Kerst. Ben er zelf al druk mee bezig :)

Lieve groetjes, 




11 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een schattig en mooi kerstcreaties en heerlijk die winterse kleurtjes!

Frouwkje zei

Ik vind dit zo'n mooie kleur Riet :-). Heel erg leuk gedaan.
Liefs, Frouwkje

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Riet, heel mooi.
Liefs van Anita

Liefs Ineke zei

Mooi gedaan Riet. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Miekelotte.

Liefs Ineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Helemaal superrr vind ik. Bedankt voor het meedoen met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

Groetjes, Astrid.

dutchievera zei

Hallo Riet, wat leuk! Gaaf dat de kerstballen zou mooi in je kerstboom passen. Mooi gemaakt; ik krijg er echt een glimlach van! Bedankt dat je met deze creatie mee wilt doen aan Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera (DT-Miekelotte)

Karin zei

Wat heb je dat goed gedaan, echt enig geworden met die Tilda's erop! Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You

Aya zei

Hoi Riet,
Wat een schitterende ballen zijn dat geworden. Je boom mag er toch zijn erg mooie kleuren combinatie.
Bedankt dat je weer mee wilt doen met Miekelotte is Challenging You, je vorige kerst ornament hangt hier nog steeds in de boom en is afgelopen beurs mee naar Rijswijk geweest.
Lieve groetjes Aya

chopinette zei

Très jolie décoration de Noël !

Unknown zei

Gorgeous decorations and in such a fabulous colour too. Thanks for joining in with our Anything but a card challenge at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Anoniem zei

How sweet, love the colour, very pretty
Hugs Julie P