dinsdag, november 26, 2013

Gorjuss Eekhoorn en Eesveense Eekhoorn

Afgelopen zomer zagen we heel wat eekhoorns voorbij komen. Toen ik de Gorjuss stempel met eekhoorn zag vond ik die zo leuk, dat ik die ook wel eens wilde proberen.  Dat is voor mij dus stamp and color outside my box :). De stempels van Gorjuss zijn behoorlijk groot, een stuk groter dan die van Magnolia, die eigenlijk elk jaar kleiner worden. Ik heb gekleurd met distress inkt en vond het moeilijk om het haar goed zwart te maken, toch vind ik het resultaat zelf wel leuk en heb er ook maar een foto van een Eesveense eekhoorn bij 'geplakt'. Even een tussendoortje dus, volgende keer waarschijnlijk wel weer een Magnolia en dan op een kaart!


Lieve groetjes,
Riet




2 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

hAHAHAAHAHAAHA Geweldig dit!!! knap gephotoshop!

Olena zei

Hi,

Thank you for the visited my Blog. You ask me about Santa and Deer stamp. For those card I used stamp from Recollection Company. I did buy those stamp set one year ago. I think, you can fine those set on Ebay.