zaterdag, mei 12, 2012

Kaart gemaakt voor challenge

Today I made a card and I will try to take part (for the first time) in a challenge. Have to find the blog now where I've seen this challenge.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt waarmee ik voor de eerste keer wil gaan meedoen aan een challenge. Heb van de week eentje gezien om een easel-kaart te maken en nu moet ik die weblog of site nog terug zien te vinden.






see you soon - Tot gauw!

p.s. Inmiddels heb ik de blog gevonden waar ik nu meedoe aan de challenge:

Ook nog laten weten wat ik allemaal heb gebruikt:
Designpapier: paperpad Basic Grey: Little black dress
Stempel: magnolia Tilda with daisy
ingekleurd met copics
Distress ink Walnut stain
Kantje en bruin fluwelen bandje van Tilda (Panduro)
Parels, lintje en charm eigen voorraadje

4 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat heb je een mooie easelkaart gemaakt Riet en ik ben weg van je kleurkeus!
Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Krea Teja!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Gelukkig heb je onze challenge terug gevonden Riet, je hebt een hele mooie easel kaart gemaakt! Mooie kleuren en mooie details. Bedankt voor het meedoen! groetjes, Marlies

Riet Kamstra zei

Dank je wel voor jullie reacties Mieke en Marlies. Ben er blij mee en 't is meteen een aanmoediging om eens vaker meer te doen aan een challenge.

groetjes,
Riet

Elizabeth zei

Beatuiful card you made, Dutchie! You should check out our new challengeblog over at Tilda's Town.

http://tildastown.wordpress.com/

This week its "anything goes", we'd love to see you there!
Hugs Elizabeth xx