maandag, maart 16, 2015

Noor!Design Challenge Maart 2015

Met de leuke template van Corina ben ik aan de slag gegaan om mee te doen aan de challenge voor maart op het blog van Noor!Design. Hieronder het resultaat. Helemaal in vintage stijl. Op de onderste plaatjes zie je een "happy couple", van zo'n 50 jaar geleden. Inmiddels al meer dan 40 jaar getrouwd.

Ik gebruikte het papier uit de 'kleine' wood texture bloc van Noor!Design, 15 x 30 cm. Met deze nieuwe challenge is de 'grote' te winnen van 30 x 30 cm, WOW!!!! Ook nog wat andere papierrestjes gebruikt voor een paar accenten en de rolroosjes van Noor!Design.

Het mooie hart dat Corina in haar voorbeeld heeft gebruikt heb ik helaas (nog) niet, dus heb ik een ander hartje gebruikt. Staat wel leuk op het witte hout vind ik.





De papieren  band die ik er samen met het touwtje omheen heb gedaan is de onderkant van een scrapvel van Maja Design.
De tekstjes vond ik er wel mooi bijpassen: Memories are timeless en Treasures of the heart.






Als je het bovenstaande hart open doet komt helemaal binnenin ook nog wat te voorschijn ;)
Zal nog even een foto maken het hele gebeuren met alle 'flappen' open.


Lief hoor, zei m'n man toen hij zag wat ik gedaan had!





Hieronder nog even alles uitgeklapt, zodat je een idee krijgt hoe het in elkaar zit.
De template op de witte gespikkelde cardboard waarmee ik begon.




De binnenkant


De achterkant


En hier dan de link naar de challenge:

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Lieve groet,







3 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Woww Riet wat mooi. Super gaaf model en goede afwerking de roosjes enzo!

martjesknutselhoek zei

erg mooi.
ik had ook al naar het patroon gekeken maar was er nog niet aan toe gekomen.

groetjes Martha en Margret

Evie zei

Beautifully done! Love your layout.

Hugs,
Evie