vrijdag, mei 24, 2013

Nieuwe challenge Tilda's Town: Kerst/Christmas

Er gebeurt hier van alles, met als gevolg, dat bijna al m'n knutselspullen, gereedschap, papier, stempels  etc. etc. in de caravan in het noorden van 't  land liggen en zelf zitten we noodgedwongen in Rotterdam.

Toch een kaart in elkaar geknutseld voor de nieuwste


Natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, beschikbaar gesteld door

Zie rechter kolom.

Als stempel heb ik gebruikt 'Edwin with winding fern'.  Verder heb ik een heleboel doohickeys gebruikt, omdat die allemaal uitgestanst thuis lagen. 


Stempel uit de serie Christmas-Story: Edwin-With-Windling-Fern
Doohickeys-Die--Leaf-Swirl
Doohickeys-Die--Poinsettia
Doohickeys-Die--Snowflake-Mistletoe
En dan nog een Doohickey-Die uit de nieuwe serie: Lace-Coaster (onder Edwin)

Het design papier is ook van Magnolia uit de serie Christmas StoryEdwin ingekleurd met copics.Wat een geluk, dat ik m'n stempelspullen en kleurmateriaal wel had meegenomen naar huis anders had hier geen kaart gestaan. Inmiddels zijn we deze week ook nog naar het ziekenhuis geweest i.v.m. de achillespees. Alles gaat goed nu en we hoeven niet meer terug te komen. Dat is ook weer een hele opluchting. En binnenkort misschien weer snel richting camping!En dan ook maar hopen, dat het eindelijk eens een beetje beter weer gaat worden!Groetjes en prettig weekend,


Hier nog even een berichtje dat ik eerder al had gemaakt:

Lalaland Kimono Marci

M'n eerste poging met een Lalaland stempel.
We zitten thuis in Rotterdam en alle knutselspullen liggen in de caravan op de camping.
We hadden gedacht snel terug te gaan maar dat lukte wegens omstandigheden niet. Stempel en kleurmateriaal heb ik wel hier thuis, dus toen maar aan het kleuren geslagen met Marci en  de copics. Ze ziet er wel lief uit vind ik maar het kleuren van zwart haar viel wel even tegen. Kimono en parasolletje heb ik gedaan met papier van Graphic 45. De Japanse Tilda die ik ook nieuw heb ligt op de camping, dus die moet nog even wachten.

Morgen weer een nieuwe challenge bij Tilda's Town!

Groetjes en ik hoop er morgen te zijn met een nieuwe kaart
En inmiddels staat de kaart er ;)




8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Riet, ik vind het een toppertje. En wat heb je die stempel supergaaf ingekleurd, die haren, echt helemaal te wauw.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een schitterende kaart Riet.

Liefs Riet.

Christina C. zei

A gorgeous Christmas Card.....stunning details and superb coloring of Edwin! The details really make this an extraordinary creation!

arjette zei

Ooohhh wat een lief kaartje, heel mooi!!

gr. arjette.

Anoniem zei

Beautiful card, I love all the die cuts, Your Japanese Marci is beautifully coloured too, nicely done
Hugs julie P

Márcia Kamano zei

Que lindo cartão de Natal Riet!! Amo o Natal!
abraços do Brasil

Márcia Kamano zei

Riet here is very hot! No snow!
Hugs from Brazil
Marcia

jolanda zei

schitterend kaartje